Jurnal de vacanta.

Si iata ca se duse inca o vacanta  si ghiciti ce, am fost si  la mare, pentru a 3 a oara in viata mea! Dat fiind faptul ca am conditia aceasta medicala, n-am prea avut curajul sa ma expun. Nu vreau sa va vand gogosele. Chiar si acum dupa atatia ani, primul impact e dezolant, perechi de ochii atintiti catre picioarele mele, priviri lungi, gaturi “rupte”, plesneli de coate, etc etc. Atunci, da, recunosc ma umflu de nervi, am o stare de disconfort si am senzatia acuta de a ma ascunde cat mai repede, de ochii rautaciosi si curiosi. Stiti ce ma ajuta foarte mult in momentele respective, doza mea miraculoasa de muzica si fredonatul melodiei “ I feel pretty, I feel prettyyyy”. Functioneaza maxim 🙂 , ma reconectez la ceea ce merita de fapt, marea, plaja, soarele, momentele de relaxare.

Culmea e ca perechile alea de ochii vin de la niste oameni care ar trebui mai intai sa se uite in oglinda. Pe mine personal nu ma intereseaza de ce unii / unele, sunt mai obeze si tot infuleca de parca s-ar sfarsi lumea, de persoane cu celulita sau pur si simplu imperfecti. Stiu, e posibil sa fiu rautacioasa, dar cred ca am tot dreptul, atata timp cat, tot picioarele mele deranjaza. Desi primul impact cu oamenii de pe plaja este mai „violent”, experienta ma ajuta sa depasesc destul de rapid toata corvoada asta.

Si sa trecem peste episodul mai putin placut. Tot ceea ce conteaza in fond, este faptul ca dupa atatia ani, am reusit sa-mi „tratez” limfedemul asa cum ar fi trebuit de la bun inceput (dar nu am stiut ), chiar sa pot merge la mare cu limfedemul din dotare, fara sa-mi fie frica de faptul ca s-ar putea sa vin cu el dublu.

 

Asadar, dragele mele sau dragii mei, se poate merge la  mare fara sa va tot acoperiti si sa va ascundeti. Sa va spun si voua secretul. Inainte de a pleca la mare, mi-am facut cea mai pretioasa achizite: Ciorapii compresivi Mediven, speciali pentru limfedem, facuti pe comanda, dupa masurile si preferintele mele, povestea comenzii o voi scrie in articolul urmator, stay tuned ;))).

Mi-am ales varianta fara degete, pentru a-i putea purta fie cu sandale, fie cu slapi, culoarea piciorului, pana la genunchi. Mi s-au pottivit perfect pe picioarele mele. Desi gradul de compresie este 2, abia ii simteam pe picioare. Si da, pe caldura aia cum obisnuim noi sa spunem, picioarele mele repsirau datorita inovatiei ClimaConfort.

Evident, la plaja, renuntam la ciorapi, dat fiind faptul ca nu depuneam niciu fel de efort, nu era nevoie sa-i port. La plecare ii puneam rapid in cativa pasi simplii: ii intorceam pe dos pana la nivelul degetelor, apoi ii rulam din aproape in aproape, iar la final eliminam cutele ramase.Simplu, nu ? Ceea ce ador la acesti ciorapi este faptul ca nu au cusaturi multiple, totul este facut dintr-o singura bucata.

Si uite cum m-am putut bucura de tot ceea ce a insemnat mare, fara grija edemului, fara grija ochilor prea insistenti. Fericirea se masoara in secundele in care uitam de frica, teama, grija si incepem sa traim !

 

 

Un gând despre “Jurnal de vacanta.

Lasă un comentariu