Si…mi-am urat picioarele

20160622_130552

Eu sunt de toate… mai putin perfecta… Perfectiunea mea e mai defecta… fizic. Oglinda? Nu a fost niciodata prietena mea cea mai buna. O evitam…crezand ca doar asa pot fi si eu… frumoasa. Pentru mine frumusetea a fost un termen relativ. Imi spuneam ca e timp sa fiu frumoasa, ca e timp sa recuperez momentele in care imi doream sa fiu frumoasa !

Imi vedeam picioarele ciuntite… si pentru asta le-am urat… pentru asta le-am ascuns ! Eram un “produs defect din fabricatie”.

Aveam picioare doar ca sa merg, aveam picioare doar ca sa… am picioare… Oamenii din jurul meu erau prea cruzi sa inteleaga faptul ca … sunt altfel decat ei, iar asta mi-a ciuntit si sufletul… nu mai aveam doar niste picioare ciuntite ci si un suflet ciuntit. Paradoxal, asta primeam , desi eu vroiam doar ca lumea sa ma accepte si sa ma iubeasca asa cum sunt, eram sincera. Rezultatul ? Incepusem sa ma ascund si sa nu mai fiu eu. Sa joc un rol al omului perfect intr-o societate perfecta, doar cu oameni perfecti !

Si mi-am urat picioarele…nu eram suficient de atragatoare, nu puteam fi suficient de admirata, nu eram la femme fatale …Apoi m-am intrebat: sa fii admirata de catre cine toanto?? De toate petardele societatii, de toti barbatii superficiali si de toate femeile care sunt geloase pe inteligenta ta ? Descoperisem America ! Descoperisem ca nu e bine sa fiu doar pe jumatate vie si ca nu trebuie sa traiesc viata nimanui. Obosisem sa fiu prizoniera unei dogme, sa traiesc pentru si sa-i multumesc tot timpul pe altii, vorba lu’ nea Steve Jobs 🙂

Momentul ala a fost crucial pentru mine. Realizasem ca am fost un om superficial, realizasem ca nu exista  „nu pot”, toate neajunsurile mele erau doar in capul meu, realizasem ca alti oameni ar da orice sa aiba picioare !!! Eu le aveam si le uram… doar pt ca vroiam sa fiu pe placul altor oameni evazivi ca mine.

Si ce sa vezi, nu a murit nimeni … cand am inceput sa-mi folosesc mintea, charisma, zambetul si privirea, oamenii au inceput sa fie atrasi de mine, nu doar fizic… si cand oamenii sunt atrasi pentru inteligenta ta, e mai sexi decat orice!

 

Merg, dansez, alerg, topai de fericire pentru ca am picioare … si pentru asta le multumesc in fiecare seara… oricat ar parea de nebunesc, fac asta pentru ca picioarele mele merita sa fie iubite !

Nu sunt cea mai frumoasa, nici cea mai perfecta, dar sunt bine, pentru ca sunt EU !

Lasă un comentariu